Modeltogs-messen siger Mange Tak for den store Opbakning til Messerne i Arena Syd og byder jer alle velkommen til en ny Messe igen i 2026.
Vi håber, at I alle havde en spændende og fornøjelig dag på Modeltogs-Messen i Arena Syd og at i fik en hyggelig snak, en kop kaffe, te og lidt mad ved de opstillede borde.
Ligeledes en Tak til Forhandlerne og Private sælgere, som var med til at gøre dagen til en god succes for os alle.
En stor Tak skal også lyde til de deltagen Klubber :
som deltog med deres kørende anlæg på Modeltogs-Messen og her fremviste, hvor spændende det kan være at at have Modeltog som Hobby for Personer i alle aldre, såvel de voksne, som også børnene.